Maaat

Effektiviteten flödar på studentgatan 24! Iaf i våran lägenhet ;) Har precis blivit färdig med all matlagning, gjorde lasagne och testade en ny sorts köttfärssås, blev kanon! Har nu vart och slängt i lite tvätt i maskinerna och dessutom hunnit beställa ett nytt headset! Jag sliter ju ut dem så fort och det jag nu lånat av lillebror är inte så bra.

Nu börjar vi bli träningsnarkomaner tror jag. Denna veckan blir det bara 2 pass men nästa vecka, eller ja vi börjar med ett pass på söndagen och sen ett pass varje dag fram till onsdag. Alltså fyra dagar i rad. Jag kommer vara helt slut i kroppen och ha massiv träningsvärk när jag kommer hem till Alingsås. Haha. Jag är taggad som fan.

Tyvärr hade magen ett litet utbrott idag, vet inte riktigt varför men det va synd. Jag trodde ju att jag skött mig bra och började kunna hantera det någorlunda men jag fick väl i mig något som magen inte gillade. Kanske en bra idé att skriva upp allt jag äter så jag kan gå tillbaka och förstå vad det var..

Nu ska jag göra matlådor, plugga och ta hand om tvätten innan vi ska iväg på UMR-möte kl 18. (Ungdom mot rasism). Ska bli kul, ordförande för organisationen kommer och det kommer nog hjälpa oss mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0