Lillebrooor


Igår blev det lite plugg på morgonen, sen kom mamma med räksmörgåsar :) Satt och tjötade en stund, älskar att jag kan prata med min mamma om ALLT. Min guldklippa i alla väder.

Sen hämtade jag jackan på Maxi och stötte samtidigt på en utav mina handledare från praktiken :) Gjorde mig så glad så glad. Skulle ju egentligen åkt dit igår för att fixa mammas armband men tiden räckte inte till. Tjötade iaf en stund. Sen hem, pluggade lite till, åt och la mig sen för att sova några timmar. Gick ju sådär. Har såna sjuka mardrömmar denna veckan. Drömmer att jag blir mördad hela tiden, så jag va lite nojig på jobbet i natt eftersom det är kolsvart ute, knäpptyst inne och varje ljud hörs. En fjäril som flög förbi fick mig nästan att hyperventilera. Skönare drömmar tack.

Nu har jag handlat lite på Maxi, duschat och tänkte att jag ska plugga en stund innan det är dags att bege sig till ishallen och se lillebror spela! Får väl se hur länge jag orkar vara i ishallen. Just nu känner jag mig pigg men skulle jag lägga mig ner skulle jag somna. Är lite tveksam på hur bra den nya jackan värmer, den va väldigt tunn fast inte så tunn som en vår/höstjacka, så jag ska ta med den till ishallen och testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0