I fas - ur fas?


Allting kändes så bra, är snart färdig med rapporten som ska in på torsdag, körde som fan på zumba-passet och va allmänt lugn. Sen pratar jag med Sara och hon berättar hur stor hemtentan är och det får mig att tappa hakan. Hemtentan kommer ut på måndag, samtidigt har vi en till rapport som ska in på torsdag OCH ett projektarbete som ska in den 27:e. Hur många timmar om dagen har de tänkt att vi ska orka? Ilska.

De hade tydligen diskuterat detta med kursansvarige idag och hon skulle göra hemtentan mindre. Sjukt att vi måste klaga och verka lata för att de ska inse hur MYCKET de lagt på oss på 5 veckor. Sinnesjukt att ha 3 rapporten, 2-3 sidor var, projektarbete + redovisning som ska planeras OCH hemtenta, de förstod inte själva att detta var mkt?

Min plan om att åka hem på torsdag för att umgås med mamma gick ju rätt rejält ner i stupet :( Blir att råplugga onsdag, torsdag, fredag. Onödigt att lägga ut hela min planering här men jag måste reda upp alla tankar. Blir galen. Hade jag inte redan bokat biljett hem och tillbaka hade jag stannat här och pluggat. I värsta fall får jag väl plugga söndag innan jag åker tillbaka på em. Har ju tid att plugga på tåget både hem och tillbaka.

Imon ska vi klaga ännu mer. Önskar jag hade vart med idag och satt lite press.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0