Helgen

Helgen har vart supernice! I fredags blev det lite häng med mamma då hon hämtade mig på stationen, handlade och köpte godis innan hon släppte av mig hemma. Kvällen bestod av tv och mys :)

Igår badade jag med Monica och Jacob i simhallen :) Han har blivit så stor och kan så mkt själv. Sen cyklade vi hem till dem, myste med Wilma, åt och sen slappade vi mest medan Jacob sov middag. Lekte lite, blåste såpbubblor - roligt hur gammal man än är ju.

Åkte och käkade med Pontus, hämtade Lisa, mötte upp Maria på maxi och sen hem till mig och såg på film. Efter filmen såg vi parlamentet - valspecial. Skitkul! Sen satt vi och pratade politik och skit i 2 timmar innna jag fick slänga ut dem eftersom jag nästan somnade sittandes i köket.

Nu är Monk här, hon ligger i den andra soffan och vilar. Det kan hon gott göra :) Tänkte att jag ska packa lite så jag slipper stressa med det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0