Heees


Hade det inte vart för hostmedicinen jag lånat av lillebror hade jag nog känt mig piggare än jag gör nu. Förkylningen verkar ena stunden vara på väg bort och andra så är det envist kvar. Det största problemet är den förbannade hostan. Hostmedicinen tar bort det mesta av den retande känslan men behöver ändå hosta.. Får väl glädjas över att magmusklerna får jobba.. Sen att jag knappt har någon röst är ju mindre kul. Får hoppas att det försvinner innan onsdag, blir lite svårt att tala inför klassen annars..

Har vart på stan med mamsen som sagt, jag vann som vanligt. Alltså jag kom därifrån med flest grejer. Illa med tanke på att jag är fattigast, haha. Blev inte jättemycket men fick köpt lite goa koftor, klänning, vantar och vinterskor :D Förra året hade jag UGGS och de va helt underbara tills sömmarna sprack här och var och man blev pisseblöt. Men nu köpte jag korta UGGS för 230:- så om de går sönder så är det ju inte hela världen! de verkar dessutom bättre än de jag köpte förra året.

Har nu slappat på soffan en stund, ryggen pallar inte riktigt shoppingrundor. Måste trääänaaa... Nu ska jag fortsätta med hemtentan. Den är så stor så jag känner för att gråta. Men det är bara att göra skiten.

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

hehe :)



jo det är ju så,

alla känner alla på lite mindre ställen.

åh va skoj,

trivs du bra?

jag bodde i jönköping innan. :)

så de vart en liten bit bort iaf. :)

2010-09-26 @ 18:40:51
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0