Frustration!

Ibland vill det bara inte ge med sig. Jag har kommit så långt att jag vet vad jag vill få fram i uppgiften men ändå flyter det inte på. Jag har hittat vad jag behöver hitta men nu hänger det på att jag faktiskt ska koppla ihop faktan med mina egna tankar + annan fakta. Det är så tråkigt.

Sov lite middag förut. Man ska ju vila och ta det lugnt, vilket jag tydligen behövde eftersom jag blev piggare efteråt, blir jag aldrig annars. Sova middag funkar aldrig för mig, blir bara väldigt seg efteråt. Blev väckt av att mamma ringde som tyckte jag lät väldigt pigg :) Pratade lite med Jocke en stund senare som inte alls tyckte att jag lät friskare, suck. Det sitter en slemklump i min hals, men förutom det, hosta och trötthet mår jag bra...

Funderade på om jag skulle åka hem en dag tidigare, eftersom vi är "lediga" på fredag, ingen föreläsning eller grupparbete, men kom på att jag faktiskt har en hemtenta att ta tag i..

Imon efter seminariet ska vi på informationsföreläsning om c-uppsatsen. Ska bli väldigt kul! Kommer säkert känna en otrolig stress och press, men vi får väl iaf mer info om vad vi ska göra, just nu vet man ju inte mer än man själv kollat upp, om man orkat kolla upp något..

Nu jävlar ska uppgiften bli färdig så jag kan slöa framför TV:n. Kanske äta lite popcorn också, hade totalt glömt av att jag köpte det när jag storhandlade.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja, den varade 3 dygn:( han fastnade ju lite på vägen då han va lite för stor för min kropp (nästan 5 kg) så till sist blev det akutsnitt...men man överlever;) haha

2010-09-22 @ 20:03:31
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0