Blaha


Dagen blev ju inte riktigt som tänkte. Men mellan hostattackerna har jag lyckats få bra ordning i klädkammaren, pluggat, betalat räkning och letat som en galning efter febertermometern. Den har fått ben och rymt.

Trodde jag va på väg att bli frisk men kroppen blir helt slut av allt hostande och förkylningen verkar inte vilja ge med sig. Tyvärr kan jag inte få ro nog att lägga mig och vila, sitter istället här vid datorn i onödan och gör onödiga saker. Suck. Mycket tankar.

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro. Åker tillbaka hem på onsdag kväll redan, måste tyvärr upp eftersom vi har redovisning bland annat.

Innan jag går till tåget ska jag gå till Maxi och köpa en febertermometer så jag kan ha koll på vad kroppen håller på med. Kan ju slå vad om att jag hittar den jäveln på onsdag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0