Tråkigt

Det är så tråkigt att vara sjuk. Man är irriterad, varm, kall, öm överallt. Det enda jag tänker på är allt roligt jag hade kunnat göra nu om jag inte var sjuk. Jag är sugen på att göra allt, även sånt jag inte hade velat om jag faktiskt va frisk.

Mest av allt vill jag ha ork att gå till Maxi. Har inte ätit något på hela dagen, är inte hungrig men lite fil gör säkert allt bättre.. Och lite glass.. Och saft.. Men det känns motbjudande att gå till affären en lördagkväll ofräsch som tusan, hostar hela tiden och behöver snyta mig var 10:e minut.

Någon i detta huset har ett piano. Jippi. Ge mig ett hus så jag slipper höra grannar tjöta, spela musik och piano. Vem har ett piano i en lägenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0