Scary


Känns ju sådär lockande att åka tillbaka till Örebro när det sker våldäkter eller våldtäktsförsök typ varje dag.. Någon sjuk epidemi som brytit ut. "Bara man håller sig inne eller inte vistas ute själv på kvällstid är det lugnt" tänker man, men neeej, nu våldtas kvinnor på morgonen. I området bredvid vårat..
Fördelen vid att bo vid skolan nu är ju att det alltid är folk överallt, så då känner man sig lite tryggare.

Blir så arg. Bara för att man är tjej så hamnar man i riskzonen och blir rädd. Polisen uppmanade alla kvinnor att hålla sig inomhus på kvällarna. Kan vi inte ge alla män utegångsförbud istället så kan vi leva på som vanligt? Hade vart skitbra.

Förkylningen är inte bättre och inte hostan heller så jag får väl se om jag ens åker tillbaka imon. Vi har möte med våran handledare för c-uppsatsen men i värsta fall får jag väl missa det, kommer ju ändå inte följa med på mötet om jag hostar som en galning och måste snyta min var 10:e minut så då kan jag lika väl stanna här en eller några dagar extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0