Saturday


Sköönt med sovmorgon! Skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen känns det som.

Men eftersom barnen var här igår så behöver jag städa! Det behövdes städas lite innan också men nu är det saker överallt. Men det är det alltid värt för att få träffa mina solstrålar :) Vi lyssnade på barnvisor och Wilma dansade som satan :) Datorn stod på tvättkorgen så hon tog tag i den, ställde sig upp och skakade rumpa. Jacoby spelade gitarr, kollade i alla lådor som vanligt och talade om för wilma vad hon inte fick göra. Han plockade undan massa saker och ställde på byrån så hon inte skulle nå dem, haha sötnos :)

Så nu ska jag betala räkningar, hoppas in i duschen och sen städa. Nu när jag är frisk ser jag faktiskt fram emot att städa, blir lättare när man inte är yr och blir anfådd av att stå upp :)
Sen blir det lite besök innan jag ska handla inför kvällen. Vad ska jag bjuda på för middag? Känner mig helt oinspirerad.. Får kolla runt på nätet.. Kanske potatisgratäng och fläskfilé kom jag på nu? Vore ju gott som satan.

Kom på nu att jag ska boka tågbiljetten hem inför jul också.. Blir ju som vanligt inget jullov direkt, speciellt inte i år eftersom vi har uppsatsen som ska vara inne 30 dec. Vi satsar på att vara färdiga den 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0