Himmel

Efter 2 intensiva dagar med Monica och barnen är det underbart att ha det tyst och lugnt. Monica är inte så jobbig, det är mest barnen ;) Jacob testar gränser heeela tiden och får man inte som man vill så blir man svinförbannad. Mycket temperament och det är han ju inte ensam om så ibland är det svåårt.

Igår gick jag, Monica och Wilma ljus i Alingsås, inte så värst kul kanske men skönt att komma ut och gå! Idag spenderade vi kvällen hos mig med scrapbooking. Blev mest att vi sorterade alla grejer vi har men vi fock gjort lite :) Hoppas på mer såna kvällar, roligare när man gör det med någon än sitter själv.

Ögonen går nästan i kors och kroppen är helt slut. Är det okej att lägga sig innan halv elva en lördag? Har ju faktiskt vart vaken sen 06.48 för att vara exakt.. Då stod en nyvaken och pigg Jacob bredvid mig och tyckte det va dags att titta på bomba.

Ska iaf lägga fram böckerna och allt plugg på köksbordet så det bara är att börja efter frukosten imon..

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

dumt nog trivs jag rätt bra med de,

visst saknar man vänner och familj men de är bara 13 mil så de går hyffsat fort att åka iaf. :)

hur känns de plugga i örebro?

hade din bror på besök igår =)

2010-10-03 @ 14:53:10
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0