Eller hur..


Forskningsdesignen va sååå nära på att bli färdig idag, men så började jag läsa den där propositionen och hittade mycket som var mer relevant till bakgrunden än det vi skrivit.. Så allt det jag skrev till bakgrunden ska nu kastas och jag ska skriva en ny bakgrund. Lite surt, men roligt. Det är ju intressant och skriva är man ju van vid. Men det är lite segt att banta ner 6 sidor text till 2 sidor och det hade vart så skönt om det va färdigt nu så jag kunde ta ledigt i helgen!

Men helgen blir nog kanon ändå :) Imon blir det middag med en sida utav släkten som jag inte träffat på länge, ska bli skitkul! Sen blir det förhoppningsvis en mysig kväll och har jag dessutom fått träffa Jacob och Wilma så är ju dagen perfekt :) Hoppashoppas jag får träffa mina solstrålar, får se om det är möjligt.

På lördag ska jag väl plugga lite, städa och handla. På kvällen ska jag bjuda en gammal vän på middag som jag inte pratat med på över ett år! Usch vad jag är långsint ibland. Men jag tog mig över det och nu får vi hoppas att allt blir bra igen och att vi kan ha kul som förr!

På söndag vet jag inte vad jag ska göra slog det mig nu. Känns som att jag hade något planerat men det har jag nog inte. Kanske ska kolla om Lisa vill spela biljard någon gång under dagen innan jag åker tillbaka till Örebro.

Nu är iaf planen att sova så jag kommer upp i tid imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0