Tal


Har egentligen inte tid att sitta här, skulle vart hos tjejerna för en halvtimma sen men Fia är sen och jag antar att Sara är lika seg som jag just nu. Vi har vart och delat ut flyers i skolan, denna gången nöjde vi oss inte med bara Långhuset utan körde Prisma- och Forumhuset också! Efter den uppvärmningen så drog vi till gymmet! Kämpigt att träna när man är nyvaken och trött. Men vi kämpade på bra.

Nu ska vi koncentrera oss på c-uppsatsen i några timmar, försöka få tag i respondenterna och börja utforma en intervjuguide.

Sen vid fyra - halv fem ska jag och Sara låna Jennys bil och åka och hämta ljudanläggningen tills ikväll och möta upp de andra på stortorget! Ska bli kul. Är lite nervös över att hålla tal, men när vi kommit fram till vad jag ska säga så känns det nog inte lika jobbigt. Hoppas det blir mkt folk, känns som att det blir lättare att prata om det inte bara är några få som står och stirrar på en..

Känns som att det va något kul jag skulle skriva men det har jag glömt. Nu ska jag ta bort handduken från huvudet och gå upp till tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0