Rullar på..


Det är så skönt när dagarna rullar på, men man vill inte att det ska gå föör fort. Men nu längtar jag till fredag så denna veckan får det gärna bli helg!

Men innan det är helg ska det pluggas mer, uppsatsen + föreläsning.
Ikväll ska vi på föreläsning på stadsbiblioteket som inte har med skolan att göra, den handlar Sverigedemokraterna, "SD har fel, igen" heter den. Ska bli intressant. Innan det ska vi ut på stan och informera om nästa veckas manifestation. Känns som att jag babblar som den hela tiden. Men hela livet handlar om den och uppsatsen just nu känns det som. Ska bli kul!

Idag fick vi veta att Sara och Jocke också får åka med till utbildningshelgen i sthlm :D Ska bli så kuuul! Taggad till tusen.

Vad ska jag äta till lunch idag då? Känner mig inte sugen på något alls.. Kanske lite soppa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0