Ny dag!


Natten lyckades värma upp mig så kylan är ett minne blott. Nu hoppas jag bara att vi inte blir sjuka. Det vore sjukt dålig tajming. Tycker det räcker att jag vaknade upp med träningsvärk, blir den bättre eller värre av att träna ikväll tro? Det märker jag väl..

Vet inte om jag beskrivit vad våran c-uppsats ska handla om kom jag på nu när jag skulle berätta att vi fick en stort genombrott igår och verkligen kan komma igång nu.. Har väl inte velat säga något då vi inte vart säkra och risken funnits att vi vart tvugna att skifta fokus. Men iaf, vi ska utvärda sfi-utbildningen (svenska för invandrare) som integrationsinsats, intervjua kvinnor som går utbildningen, lärare och rektor för att kunna analysera om utbildningen fungerar väl för att invandrare kan integreras i samhället.

Så igår fick vi alltså tag på rektorn som verkar va en skön snubbe, han tyckte det lät väldigt intressant och vill verkligen hjälpa oss att få till detta, så han har förhoppningsvis satt bollen i rullning nu! Idag blir våran uppgift att få ihop en intervjuguide, eller iaf påbörja en eftersom vi inte fick ett skit gjort igår. Mina tankar snurrade bara runt manifestationen och mitt tal. Men nu har jag skrivit upp förslag på frågor, så idag blir vi nog mer effektiva!






För att vara lite negativ så känns denna helgen som kommer så otroligt tråkig.. Första helgen på ganska länge som jag ska jobba både fredag och lördag natt = kan inte umgås med vänner och familj. Ska träffa Madde på lördag en stund innan jobbet. Sen tänkte jag kolla med Monk om hon och barnen vill hjälpa mig hålla mig vaken efter jobbet på söndag morgon tills jag ska ta tåget halv tre.. Annars får jag väl ta mig till familjen som får hjälpa mig..

Nu ska det pluggas!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tyvärr inte:( så jag gick och köpte en macbook istället...är så trött på windows så de e inte sant:( puhh

2010-11-10 @ 18:07:09
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0