Jasådu..

Fy fan så det kan bli. Kom hem för en stund sen, trött men superglad och nöjd över helgen. Nu är jag förbannad som fan. Jag HATAR när människor tror att det är någon jävla diktatur. Det som gör mig argare är individerna runt omkring som gör det möjligt för en människa att styra och ställa som man vill.

Detta handlar om hockey. Den senaste tiden har matcherna varit skitbra, jävligt konstig med tanke på vilken ledning de får. Jag är så arg så jag borde kanske sluta här, det är inte min stil att sluta här men det mogna vore ju det. Men jag är inte mogen nu, jag är svintrött och argare än vad jag varit på LÄNGE. Ni blev det personligt och jag förstår inte. Det är inte logiskt. Han är inte logiskt. Inte resten av laget heller. Vart fan är modet? Staken? Ryggraden? Sunt förnuft? Ni är för fan hur många som helst, vad är problemet?? Ingen som känner för att öppna käften och säga det man tycker till rätt person så det kan ske en förändring? Sker inte sådär jävla mycket genom att prata med alla andra förutom idioten vi pratar om. Är det alltså ren feghet? Eller är det det klassiska "jag gillar honom men många andra gör det inte så jag låtsas som att jag inte heller gör det för att passa in"? Jag förstår inte. De valen snubben gjort på sistone är ju långt ifrån smarta, ska han få fortsätta?

Jag skulle kunna skriva en roman. Som till största delen skulle handla om hur arg jag är och hur det känns i hela min kropp. Jag är så arg att jag kan gråta och samtidigt vill jag bara skratta. Ingen som läser detta fattar eller bryr sig men det spelar ju faktiskt ingen roll. Jag är så satans jävulskt helvetes förbannad. Just nu vill jag vara utåtagerande och göra något drastiskt och hemskt. Inte mot någon speciellt men typ åka till ishallen och smälta isen, spraymåla hela dera omklädningsrum eller vad som helst. Kan NÅGON bara påpeka hur galet allt är just nu?

Vi tar in killar som inte är sådär bra ALLS och så skiter vi i såna som varit lojala och duktiga i 18 år. Vad blir bättre av att ha sämre spelare än innan?

Nu ska jag försöka lugna ner mig. Sen kanske jag kan berätta om den underbara helg jag haft. Får se hur långsint jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0