Skaffa sig ett minne!

Fan va trött jag blir på att jag har så kasst minne. Hela cykelturen hem funderade jag över vad det är jag inte kommer ihåg, tänkte att det är säkert att jag hade planerat att gå på stan men jag skiter i det. Så, då hade vi löst den gåten. NEJ! Jag skulle ju svänga in på PL och köpa godis på vägen hem!!!!!!!!! Satan i gatan vad upprörd jag blir.

Men nu ska jag vara sådär äckligt positiv och se det såhär: Hade jag haft godis nu så hade jag inte lagat middag utan ätit mig mätt på godis eftersom det är det jag är sugen på, eftersom jag egentligen är hungrig. Och lat som jag är orkar jag inte gå till Maxi nu, speciellt inte vid denna tiden då alla underbara människor är där nu. Så nu ska jag helt enkelt laga middag och acceptera att jag får köpa dyrt godis på maxi som jag inte kommer bli helt nöjd över.

Fan vad tråkigt det är att vara positiv.

Kommentarer
Postat av: monica

hahaa

2010-05-28 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0