Eller hur.

Totalt meningslös dag hittills. Gick upp vid tio och har sen dess inte gjort ett skit som jag skulle. Jag har satt igång den bärbara där plugget är, skrivit ut kladden för att få bättre överblick över vad jag skrivit. Sen har jag stickat, börjat virka på en mössa, stirrat in i datorn, legat i sängen och stirrat på fläkten. Känns så kanon idag, verkligen. Är helt slut i kroppen och det gör satans ont i överkroppen. Det va inte jag som föll från andra våning, jag har inte ens gjort något ansträngande. Mer än att jag vart på spänn i 3 veckor och haft en jävla magkatarr hela helgen.

Tanken va att Pontus skulle vara här nu, han är 1,5 timma sen och lär väl inte dyka upp snart känns det som. Pontus i ett nötskal. Blir nog fint när han väl kommer. Sen ska jag upp till mamma, äta mat och bara vara.

Imon ska jag klippa mig och färga håret. Har inte klippt mig på 1,5 år så det lär vara några centimeter som ryker.. Sen ska det pluggas. Så mkt att se fram emot denna veckan. Verkligen.

sablansfittdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0