Vaaarmt

 Det är så varmt i min lägenheeet. Känns som högsommar. Galet.

Gick hem till Monk & Niclas efter praktiken. Busade med Jacoby, myste med Wilmis och skulle hjälpa Niclas sätta upp hyllor. Efter många om och men insåg han till sist att det inte funkade, fel borrgrej eller va det nu va! Åkte med honom till Jordnära, skulle kolla på blommor och vad snus kostade. Hittade två fina blommor, tyvärr va snuset jag ville ha slut. Men nu vet jag att det är billigare där iaf. Får åka dit på fredag när det kommer in nytt!

Har ätit, skrivit handlingslista, ätit och precis vart nere och slängt i tvätt nr. 2. Nu ska jag försöka skriva klart verksamhetsrapporten!! Får väl se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0