Tjolahopptjolaheeeej!

Det blev inget mys med familjen igår, mamma jobbade kväll. Har inte vant mig vid att hon inte jobbar 8-16 längre. Men gjorde nya planer med min familj nr. 2, Monk & co. Hade totalt glömt av att jag blivit medbjuden på afterwork i i form av mat och bowling på Stures med personalen på praktiken, fick skämmas och slingra mig ur det. Men det kan jag vara med på nästa gång :D

Mötte Monk i stan, efter lite kikande bestämde vi oss för att ta en fika :) En underskattad sak egentligen, det är mysigt och man hinner prata om så mycket som man annars inte hinner prata om. Speciellt inte om den andre har en underbart galen son på snart 2 år ;) Kan inte någon öppna ett fik där det är billigt att fika? Då kan man ju fika mycket oftare.

 
Älskade Jacoby har lärt sig att säga Sanna, inte själva S:et men man hör att han säger Sanna :D
Så gulligt att man smälter inombords!


Åkte hem lite efter 10, höll på att somna på bussen men lyckades hålla mig vaken tills jag kom hem till sängen. Hade ju kraftig huvudvärk under nästan hela dagen så det va ju inte så konstigt att jag va trött. Drömde en helt sjuk dröm, kanske va därför jag försov mig till dejten med Therese. Haha. Hade ställt klockan på 09.40, skulle vara hos Therese 11 så jag tänkte jag skulle hinna duscha och städa lite innan. Vaknar strax efter elva av att Monk ringer och väcker mig. Hade en känsla av att jag försovit mig och att jag glömt något, kom inte på vad det va förrän Monk frågade mig om jag inte skulle promenera med Therese idag.. Haha, paniiik. Men det visade sig inte va någon fara, hon hade tillfälligt förhinder så vi sågs vid halv tre istället, tog en runda i stan och gick sen hem till henne.



Efter att vi tjötat en stund skulle hon ut och hålla sin karl sällskap när han jobbade och jag traskade hemåt. Såg färdigt på Greys Anatomy och stickade :) Kan ju inte sticka på min filt eftersom det bruna garnet är slut, även i affären så jag får snällt vänta. Men jag hade ju annat garn så nu började jag på något nytt :D

Lisan kommer om en stund och då ska vi till Maxi, ska handla en del så det är ju lika bra att passa på när man har bärhjälp. Dessutom tränar hon ju på hälso och har muskleeer ;) Ska bli en härlig kväll :D

Imon kommer Anders föräldrar Maj & John på fika :) Dem är nyfikna på hur lägenheten ser ut och det ska bli kul att få visa nu när allt är klart! Eller ja, nästan allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0