Städa

Det är så mkt skit överallt. Jag får panik. Måste sluta planera så mkt varje vecka så jag hinner städa lite då och då och inte ta en hel dag till att städa..

I fredags åkte jag hem till familjen, käkade tacos, såg Frölunda-matchen och drack vin. Va inte så gott, blev illamående och snurrig. Men men, gillade väl inte just det vinet kanske. När jag kom hem fick jag oväntat besök så fredagen blev väldigt bra :)

Upp tidigt på lördagen, åkte till Borås med Monk & co och badade :D Skitkul, Jacob älskar verkligen vatten och är helt galen. Sen åt vi asgod pizza, eller ja, min va iaf god, vad dem andra tyckte vet jag inte för jag va så hungrig att jag inte ens orkade lyssna på vad dem pratade om. Sen tog jag, Monk och barnen bussen till Knalleland och shoppade. Jag sabbade min ekonomi som vanligt. Men jag fick köpt byxor som jag skulle så det va väl kanske plus minus noll..

Kvällen spenderades hemma med Maria. Lägenheten va så sjukt varm och jag är så smart och tänder massa ljus. Men det va mysigt.. Drack några glas vin (va minst lika mycket fruktsoda och sprite i.. höhö), vet inte riktigt vad som var trötthet och utmattning och vad som va vin, snurrig kände jag mig iaf.

Sov asdåligt men kom iväg och mötte Monk nästan direkt efter att jag vaknat. Färgade hennes hår och hängde hos dem i några timmar :) Nu har jag den äckliga huvudvärken igen. Spelar ingen roll vad jag gör för den försvinner inte ändå så nu ska jag titta på Greys Anatomy, missade att det kom i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0