Silver

Idag har jag lärt mig något helt nytt! Igen!! Har börjat lära mig hur man gör silversmycken :) Faktiskt väldigt roligt och spännande. Längtar tills att fortsätta med det i morgon :D

Sen godkände mina handledare min verksamhetsrapport så den och studieplanen skickades iväg :D Nu är det färdigpluggat på många veckor!! SKÖÖÖNT. Ser faktiskt fram emot att läsa de andras rapporter, dem är ju på helt andra ställen och gör andra saker!

Gick hem till Monk efter praktiken :) Busade gärnet med Jacoby som aldrig lugnar ner sig. Haha, galna underbara pojk :D Härligthärligt att vi ses lite oftare nu!



Påväg hem fick jag pratat med Pontus om imon och tjötat en stund med mamma :) Nu ser jag på "fuskbyggarna" på tv4, fascinerande. Sen blir det sängen :D



Kommentarer
Postat av: Lisan

DET ÄR ASKUL :) jag har massa sånt stuff hemma. eller a nu är väl de mesta slut, men du vet, olika tänger, o pärlor o örhängsgrejjs. :) vi kan pyssla massor ihop ju :D

2010-03-03 @ 22:02:33
Postat av: Natalie

Absolut är de så. De man helt enkelt får göra av saken är att lämna in de tilll Alingsås kommun. Men om man vill påverka fullt ut får man se till att arbeta med frågor som stans människor får besvara och sen göra de till statistik. Men jag har inte någon lust till de nu, som sagt de som jag skriver i bloggen är tankar och funderingar, som med sin tid kanske får mig att arbeta fram de om jag känner för de, men som sagt jag är på väg från stan :)

2010-03-03 @ 22:41:54
URL: http://nattasblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0