Show me your pain

Mitt i gårdagens matlagning kom Monk & barnen :) Jacob va jätteduktig och lät det mesta vara på sin plats :) Vi gick till Maxi och slängde massa förpackningar och tidningar! Sen in och köpte hårfärg, nu är håret fräscht och livfullt igen :D Vi gick iaf hem till Monk, nattade Jacoby och tjötade.











   


Va skönt att komma hem sen när det va städat och rent!



Idag började dagen med att plocka undan tvätten som hängt på tork, gick till Maxi och handlade nybakat bröd och mötte upp Anette och Neo :) Vi åt en underbart god frukost och tjötade om allt mellan himmel och jord. Finns det något skönare än att umgås med människor som känner en så väldigt bra? Hon får mig att längta tillbaka till tiden då vi va en familj. Tiden med henne och Daniel känns som den lugnaste och de lyckligaste åren i mitt liv. Det va lite turbulent men det jag minns mest är hur glada vi var och hur roligt vi hade. Kan vi inte spola tillbaka tiden för en dag?

                               

Sen mitt i allt ringer mobilen, då är det pojkvännen till tjejen som tog över min lägenhet i Örebro och det böev ett jävla liv. Har inte hört ett knyst sen dess så jag blev rätt chockad över att han ringde. Svarade inte så han skickade ett sms, han undrade vad han skulle göra med min studentmössa som jag glömt. Jag sa ju att dem skulle slänga den för att jag inte orkade tjafsa, ge ut min adress eller ha något med dem att göra över huvud taget. Men han lämnar väl den hon bovärden eller i lägenheten så får jag ringa bovärden på måndag och se hur vi gör med det. Det är väl kul att ha den men samtidigt spelar det ingen roll. Jag har inte tittat på den sen jag tog studenten och jag lär aldrig göra det igen. Den kommer hamna i källan och inte komma fram förrän jag flyttar. Men ska man vara sentimental får man väl behålla den kanske.

Planen va att Lisafisa skulle vara här nu men det skulle vara kalas för hennes pappa så vi får väl se när och om hon kommer. Jag ska väl ta tag i alla högar med papper och gamla räkningar som ligger överallt. Ordning ska det vara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0