Pontuuuus

Vilken underbar dag jag har haft!!!
På praktiken blev det stickning och silverarbete, stickningen gick ju utmärkt som vanligt och silverarbetet börjar gå riktigt bra! Är chockad över att man kan lära sig något så snabbt. Det finns ju hur mkt som helst att lära sig men nu har jag grundtekniken och kan bygga utifrån den :D Va även med på musiken och fick se en del deltagare blomma upp och verkligen må bra. Riktigt kul!

Sen va det ett nybesök som va väldigt trevligt och jag kände mig aktiv och deltagande. Hela dagen var bara bra från början till slut, om vi bortser från tillfällig huvudvärk och magkramp. Men det gick ju över!

Dessutom fick jag sms om att några av böckerna jag beställt hade kommit till pressbyrån så på 4 minuter hann jag gå av bussen, gå till pressbyrån, hämta ut paketet och hinna med nästa buss. Äckligt effektivt! Kom hem, pratade med Lisan i telefon samtidigt som jag gjorde iordning middagen. En liten kris som inträffade på vägen hem lyckades Lisa få mig att se lite klarhet i, annars kunde det ju blivit ganska fel igen och en helt annorlunda kväll.. ;)

Pontus meddelade att han va påväg och precis då ringde Joachiiiim :D Älskade vän, han kommer om en vecka! Ska bli så kul. Blir några intensiva timmar, vi har ju missat varandras liv totalt de senaste veckorna så vi har en del att ta igen! Kuuuuul som satan :D
Pontus kom och vi tjötade som vanligt. Om allt möjligt. Vi pratade om döden, relationer, böcker, vänner och förr. Så himla härligt att bara tjöta med någon som känner en så väldigt bra och vet vad man menar utan att man behöver säga allt. Sen behöver jag ju öva på att säga allt och sluta tro att alla fattar ändå, men det gjorde jag ju också!

Denna dagen har vart så underbar så jag vill inte att den ska ta slut. Jag vill stanna i glädjen och harmonin :D Men samtidigt vill jag ha fredag, sticka, arbeta med silver och vara på praktiken. Sen ska jag nog umgås med familjen uppe på Ängabo imon :) Börjar inse att dem snartsnart flytter därifrån, bort från det hem där jag bodde nästan hela mitt liv. Scary!

Hade tänkt slänga in någon rolig bild men eftersom datorn typ är tömd på allt så finns det inga bilder. Så torrt varehäääär.

Godnatt, sov gott och dröm inte om monster! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0