Ny vecka

Just nu blev det totalt tomt. Hade något jag skulle skriva men har ingen aning om vad. Allt är bara snurrig idag. Så mkt tankar och jag vet inte hur jag ska få slut på dem denna gången. Låter kanske värre än vad det är men det är svårt att stoppa det innan det går för långt och man går in i självhat.

Men jag är iaf lite glad just nu! Orkade letade upp en referens som fattades på verksamhetsrapporten så nu är den inskickad igen. Håller alla tummar och tår på att slippa ytterligare en komplettering. Brukar aldrig bli så men chansen finns ju alltid.

Jag vill lägga mig och sova och inte gå upp på väldigtväldigt länge. Va flera månader sen jag tänkte så hela dagen, men idag har jag tänkt på min säng och mitt täcke väldigt mkt när tankarna på annat inte velat försvinna. Hur kan man ha så mkt drama inne i huvudet när det egentligen inte är något utifrån som får tankarna att komma? Jag skulle aldrig ha läst chat-loggen, den fick mig att börja tänka på så mkt som jag trodde jag rett ut med mig själv. Tydligen inte. Det är surt när man känner att man inte ens kan lita på sig själv.

Nog med gnäll, orkar inte med mig själv så varför fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0