Monday :)

Jag måste sluta stressa över att tiden går så fort. Varför tycker jag så helt plötsligt? Veckorna är för korta, tiden går för fort och jag hinner ingentning fastän jag gör något hela tiden. Jag tror det kallas ond cirkel.

Praktiken gick vääldigt fort, gick iväg till soc innan två med en av mina handledare, vi skulle på möte, dock inte samma. Jag skulle på studiebesök och hon skulle på nätverksmöte. Supertrevligt studiebesök och härligt samtal om människor, socialtjänsten, ungdomar, missbruk och allt det vanliga. Sen bar det av in till stan, det bruna garnet till filten hade kommit in så nu har jag nog allt garn jag behöver för att göra färdigt den :D Kanske behövs lite mer grönt men det märker jag snart..

Det andra projektet som för tillfället är hemligt är snart klart också :D Roooligt att sticka.

Nu ska jag se på det nya Desperate Housewives och sticka innan jag behöver göra mig redo för kvällens mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0