Lugnt

Satan vad skönt det va att sova. Fick nog inte sovit tillräckligt många timmar men det ska nog gå ändå. Va väldigt förvirrad den första timman idag, vad är det för dag? Vad är klockan? Vart ska jag idag? Vilken tid MÅSTE jag gå upp? Just det ja, jag ska tvätta. VAD ska tvättas? Hur lång tid tar det att packa ner det i en påse?

Kom iaf upp, märkte att jag va svintrött, satte mig i soffan. Kom till sist iväg till tvättstugan, sen till Maxi och hämtade ut min tv-box. Installerade den, insåg att tv-kanalerna inte har aktiverats så det börjar väl inte funka förrän nästa vecka.. Hade inte ens tänkt på den grejen. Blä. Jaja. Nu är diskmaskinen igång, ska snart gå ner till tvättstugan igen. Tvättmaskinerna har fått ryck. Eller så är dem överbelastade för att jag inte orkade dela upp i 3 tvättar istället för 2.. Haha. Jaja, det blir nog bra. 2 maskiner till sen är det klaaart. Under tiden tänkte jag städa. Minns inte när jag gjorde det sist, men jag minns aldrig något så det behöver inte betyda att det va längesen! In your face, typ.

Måste erkänna att jag är smått irriterad. Vet inte varför jag går igång på hemska klädgrejer men ibland går det bara inte att förbise. Först hade vi det här med leggings som byxor, vilket folk fortfarande inte fattar att det är ugly as fuck. Men vad är nu detta? Genomskinliga tröjor med bara bh under som syns klart och tydligt? Ska man skratta eller gråta? Varför ens ta på en ful blomsteraktigskit när bh:n ändå syns? Gå i bara BH då för faaaaaaaaaaan. Det är fult, fult, fult. Kan man skrika efter uppmärksamhet på ett tydligare sätt?

Så, nu fick jag mig själv att bli förbannad. Kanon. DÅ kanske jag får tummen ur och verkligen städar. Men först ska jag läsa Monks annonstext innan hon lägger ut den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0