Jamenvarådå

JAAAA. Det är klart. Alla småändringar som skulle fixas, litteraturlistan och det andra är klart! Skulle utveckla det teoretiska mer och vi får väl hoppas att jag gjort det tillräckligt.. Väntar bara på svar om en referens och huruvida den ska vara med eller inte, sen mejlar jag det reviderade arbetet till honom så får vi se om det håller! Då blir jag glaaad :D Eller gladare, jag är ju redan glad!

Ska nog belöna mig själv med lite stickning i väntan på att Monk hör av sig om när jag kan komma. Längtar efter mina älskade ungar (ja dem är Monk men när jag är där så är dem MINA!), haha.

Ska nog först vara lite duktig och damma av här och där, damssuga och svabba hallgolvet så det blir sådär snyggt :D Började ju läsa en bra bok igår som jag kanske ska lägga mig i sängen och läsa en stund. Wunderful!

Imorgon kommer Jockee, älskadeälskade vääään. Ska bli så kul, har ju inte träffats sen i januari :( Kommer bli kanoners. Så nu måste jag ju städa så det inte ser ut som en svinstia ;)




Haha, flum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0