Jahopp

Så pigg som jag är idag har jag inte vart på länge, och då har jag inte sovit mer än sammanlagt 4 timmar sen jag vaknade igår kl 09. Kroppen är inte jättepigg märkte jag nu efter promenaden till Nolhaga och tillbaka med Monk och barnen. Men det gick och jag är inte tröttare än jag är någon annan dag. Det känns att jag vart vaken för många timmar men jag är inte sovtrött. Mest sugen på att göra något, vet bara inte vad.

JockePocke har åkt hem, följde honom till tåget innan jag mötte Monk. Helgen gick sjukt fort men vi hann ändå umgås :)

Tanken va att jag skulle hänga med mamma & co hem efter att dem vart på kalas men tanken på att gå upp till Ängabo är inte så lockande. Fastän jag har ätit ganska ordentligt och regelbundet så är kroppen tlööött. Så jag stannar hemma. Ska se det nya Cougar town, sticka lite och sen får man väl se vad som händer. Ska försöka hålla mig vaken till åtta, men det blir nog inte så svårt.

Jag är faktiskt liter motiverad till att gå igenom all musik och rensa, vilket jag har tänkt göra i typ 3 år men det blir aldrig av, det är oändligt många mappar. Kanske påbörjar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0