Helghelg :D

Slutade 14.30 igår, tiden gick så sjukt fort. Va inne i packen och hjälpte till, skitkul :D Sen va det massa annat plock och helt plötsligt va det dags att gå. Gick hem till Monk,blev en rolig promenad med roligt sällskap på väg dit :) Jacob vaknade, fick mellanmål, va trotsig men till sist fick vi på overallen och gick ut! Mötte Madde Sternbratt och gick in till stan. Mötte Sanna, Sebbe och deras lilla knodd Oliver :)

Va sen hos Monk till sju, åkte och mötte Jocke på stationen :D :D
Vi gick hem till mig, tjötade om allt och inget och sen somnade vi. Jag spräckte min sömnplanering.. Orkade inte hålla mig vaken. Ska ju jobba i natt så tanken va att vara uppe länge och sova ut länge. Men jag vaknade första gången vid 7, sen vid 8 och sen vid 9 så va jag så hungrig att jag va tvungen att gå upp.

Nu ska jag vara lite social med Jocke innan jag ska vara osocial igen och se greys anatomy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0