Good morning


Idag ska jag göra något jag inte brukar. Jag ska ta tag i saker med en gång. Eftersom min verksamhetsrapport behöver kompletteras på vissa delar stannar jag hemma från praktiken och fixar det idag! Så slipper jag ha det släpandes efter mig. Den ska vara inne om en vecka och eftersom Jocke kommer i helgen kommer jag inte hinna göra det förrän efter helgen i så fall och då kommer jag antagligen skjuta upp det tills på måndag.

Känns som att jag behövde sovmorgon. Sovit i nästan 11 timmar och det va nog lagom. Känns inte så segt som när man sovit för mkt utan mer normalt. Shit the same, nu är jag vaken. Ska plugga, städa och sen till Monk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0