Himmel och helvete


Nu är det sådär skumt igen. Allt är skitbra samtidigt som det känns skit. Det blir väl så när man till slut börjar tänka och låter sig själv känna igen.

Har börjat drömma konstiga grejer igen. Det märks verkligen hur mkt det tar på en, är ännu mer trött när jag vaknar. Alla drömmar innehåller ångest, människor jag inte gillar, de flesta handlar om att jag eller någon jag älskar dör. Då va det bättre med sexdrömmarna, även om jag drömde om helt fel personer kände jag mig iaf ganska glad när jag vaknade.

Igår såg jag säsongsavslutningen på säsong 3 av private practice. Den va lika känsloladdad som slutet på 2:an. Varför är jag så förbannat dum och tittar på en serie som innehåller så mkt död? Det är väl bra att det får mig att känna vad jag känner men samtidigt jävlas jag lite för mkt med mig själv. Men nu kommer inga nya avsnitt från den serien på ett tag.

Känner mig stressad över idag men ändå sitter jag här. Ska städa, det ser ut som dagen-efter-världens-studentfest-minus-alla-burkar-typ. Har väl inte dammsugit på 1,5 månad. Usch. Orkar inte ens försöka försvara och förklara, det är illa. Dessutom ska jag gå och köpa dricka och cigg. Och nu ringde pappa och ville att jag skulle komma ner till festivalen, men när jag sa att jag precis gått upp förstog han att det va ganska mkt att begära. Så han pratade något om att äta middag sen. Blir nog en lagom frukost. Måste äta ordentligt idag så jag kan hälla i mig allt jag tänkt hälla i mig. Målet är att bli väck, och ha väldigt kul så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0