Dåligt humör?

Funderar på vad jag ska skriva men allt är bara gnäll. Jag är trött, oengagerad, gnällig, öm i kroppen. Det är lite som det va förr, jag är glad inombords men när jag börjar prata och fungera utanför mitt eget huvud så går något snett och jag är bara tråkig och negativ. Vet inte varför det blir så.

2 nätter kvar sen ska jag vända tillbaka dygnet lite och inte sova bort dagarna helt. Funkar inte att sitta uppe hela nätterna, man tänker för mkt på saker man inte borde tänka på. Börjar känna saker som jag egentligen inte känner. På tisdag blir det lite avbrott från jobba-sova-äta när jag ska passa Jacoby och Wilmis en stund :) Har ju inte kommit längre än till Maxi en gång under de senaste 2 dagarna. Har ju umgåtts med folk men mest här hemma. Ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0