Upp

Ja det senaste inlägget va ju ingen energy-boost direkt. Gick ju inte att somna så jag satt i stort sett och stirrade in i väggen en lång stund innan jag slog på tv:n. Somnade vid tolv. Skulle va hos Monk fem, det blev ju inte riktigt så.

Mötte dem vid deras gård lite innan sju och vad är bättre än en glad Jacob som vill att jag plockar upp honom ur vagnen? Sann glädje är du Jacoby. Söta Wilma och bästa Monk fick också dagen att kännas mkt bättre. Kramades lite med Jacob innan han skulle sova, sen käkade vi lite mackor och tjötade i köket tills Jacob vaknade av en hemsk hosta och va jätteledsen :( Samtidigt som man tycker så synd om de små när de är ledsna njuter man lite av att de vill vara nära, sitta i knäet och kramas. Vi myste en del i soffan tills han började bli för pigg och Monk stod på sig och la ner den lille krabaten i sin säng igen :)

Ska bli så skönt att vara ledig! Ska bo hos Monk och barnen ons-fre när Niclas ska iväg på en liten trip. Ska bli roligt, vilket jag inte kommer tycka när Jacob vaknar innan sju på morgonen och man måste upp, men förutom det! Dessutom ska vi iväg och shoppa på torsdag eller fredag. Vet inte om vi bestämde oss för torsdag eller fredag, beror på om vi blir barnfria eller ej.

På söndag blir de blåbärspaj! Det längtar jag efter.
Nu är det bara Ullaredstrippen som ska lösas.. Hm. Nu vill jag ha körkort. Hade lätt kunnat dra ner själv och gått där i flera timmar. Vi får väl se hur och när det blir av..

Nu ska jag laga mat, utan att väcka alla grannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0