22/7

Jag och Jocke har nu sökt 4 lägenheter. Blir galen av att vänta på svar. Vi borde ju få någon utav dem med tanke på att han har mkt poäng! Men det är som vanligt, jag vill ha alla svar nu så jag vet hur det blir. Vill veta nu vart vi ska bo, så jag kan planera när jag ska åka dit, vad jag behöver köpa som typ säng osv. sen vill jag veta hur jag kommer jobba i höst så jag kan planera ekonomin bättre, ev. köpa dator (behövs verkligen så det gör jag nog i vilket fall..) och om jag vet i tid kan jag spara massa pengar genom att boka tågbiljetter i förväg. 95 kronor per resa är ju bättre än typ 250 :)

Dagarna går så segt när man tänker på allt detta. Men samtidigt är det roligt, det är massa saker att se fram emot. Men när jag tänker på det för mkt vill jag bara att det ska vara klart och att jag kan sitta med min nya datorn i knäet tillsammans med Jocke i våran lägenhet och gnälla om hur jobbigt det är att plugga ;)


Annars går tiden rätt fort faktiskt, eftersom jag jobbar så mkt nu så sover jag ju bort nästan hela dagarna. Jobbar, äter och sover denna veckan. Men imon ska jag bannemej va lite social, Maria kommer en sväng på kvällen tror jag vi bestämde på sms vid 4 tiden i morse.

Nu är jag för varm och för pigg för att sova. De senaste två dagarna har jag gått runt gerdsken direkt efter jobbet, vilket är typ 7500 steg och efter det är det underbart att somna. Men idag regnade det. Dessutom vill jag ha tag i stavar så ryggen tränas mer när jag går. Får försöka hitta billiga.

ne nu är det väl dags att sova, sen städa och umgås med Maria. Vara vaken hela natten, den enda på hela veckan och sen innan jag lägger mig kanske det blir en promenad runt sjön eftersom det ska vara uppehåll imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0