18/7

Nu ångrar jag att jag inte sov några fler timmar igår. Hade inte en tanke på att jag inte skulle få sova idag. Men det va trevligt att träffa familjen och äta god mat :) Fick lånat en bok av mamma som jag kom halvvägs igenom i natt :) Skönt med lugna nätter på jobbet ibland.

Vid 10 ska vi göra det sista i farmors lägenhet. Känns lika vemodigt som de tidigare gångerna. Nu ska varkligen allt bort, lägenheten ska tömmas. Det som känns så bra med allt är att vi alla är samlade och det sker ju aldrig annars. Vet inte riktigt vilka vi blir idag men jag hoppas att alla ställer upp.

Så nu är det knappast någon idé att lägga sig en timma.. Om vi blir färdiga i lagom tid ska jag direkt till Monk, annars hinner jag sova lite. Sen åker ju Monk m familj bort och det är ju bra att dem valde denna veckan eftersom jag jobbar 6 av 7 nätter! Så det är bäst att ses idag så jag bara kan jobba, sova, äta och komma förbi denna hell-week.

När jag kommer hem ikväll hoppas jag att jag är pigg, har en hel lägenhet att städa. Ser knappt golvet i vardags- och sovrummet och köksbordet är fullt av skit. Har inte packat upp sen vi kom hem från Öland, vill inte riktigt acceptera att semestern är över!! Sen har jag all tvätt som jag tvättade hos familjen för ett par dagar sen. Suck. Men det kommer kännas så gött när det är färdigt! Då behöver jag inte tänka på det i veckan när jag absolut inte kommer orka städa. De timmarna jag är hemma och vaken kommer jag nog bara glo på smallville, om serierna vill laddas ner någon gång, tar helvetes lång tid.

Nog tjötat, får ont i ögonen av ljuset från datorn. Nu ska jag smaka på det brödet jag köpte på Maxi förut, vitlöks-någonting, en limpa typ.

Kommentarer
Postat av: klia

Tack så jättejätte mkt! :)

2010-07-20 @ 13:30:28
URL: http://klia.blogg.se/
Postat av: e

Tack så mycket för den fina kommentaren på min blogg. Jag har själv länge tänkt att jag ska skriva en bok en gång. Men eftersom mina minnen är så luddiga så vet jag inte hur det skulle bli.

Kram

2010-07-21 @ 10:11:48
URL: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0