Vändning

Att vända tillbaka dygnet till normal dygnsrytm är inte alls lika lätt som att vända det fel.. Skulle gått upp tolv men kom upp för en halvtimma sen. Men jag ska ju inte börja jobba 7 någon dag så jag behöver inte vända tillbaka lika drastiskt som innan :D

Att spendera nyår på jobbet kändes lite skumt. När jag följde med Anna-Lena ut och rökte hörde man att det var fest i typ alla hus runt jobbet och världens pådrag i gerdskens klubbhus. Fyrverkerierna va inte så roliga att se på, som vanligt. Men även om jag inte gillar nyår eller känner för att fira in ett nytt år kände jag den där hemska känslan av att jag gick miste om något. Trodde inte jag skulle känna så. Men jag kände ändå inget festsug eller att jag ville fira så det hängde kanske ihop med den lilla ångestattacken jag fick som hängde ihop med något helt annat. Allt är ju lite flummigt mitt i natten när man haft sömnbrist i några veckor..

Jaja. Nu är frågan om man ska hitta på något så man kan somna ikväll igen? Frågan är bara VAD? Som vanligt i denna håla. Just nu är jag väldigt trött på denna staden och är inte jätteglad över att jag ska flytta hit. Men det är förhoppningsvis bara tillfälligt.. Finns ju egentligen inte så mkt att göra i någon stad alls. Hoppas att isen försvinner snart så man kan gå ut och gå, men då blir väl bara knäet värre. Har börjat misstänka att det är en inflammation. Voltarenkrämen tar inte riktigt längre.. Gnälligt vare här idag. Ont i ryggen har jag också. Jobba inom vården funkar nog inte så bra för mig egentligen. Tur att det bara är tillfälligt..

Orkar man ta sig upp till Maria? Men jag kan ju lika väl sitta här hos familjen och vara grinig som att sitta hos henne och gnälla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0