Timmar

Vart tog de 3 sista timmarna vägen? Innan det besiktades lägenheten, gick skitbra :D Sen fixades el så nu är det problemet löst! Ska bara komma ihåg att betala hyran också.

När bovärden gick satte jag igång med projektarbetet, svarade på alla mejl från gruppmedlemmar, stånkade och stönade en hel del. Men snaaart är det färdigt. Nu ska bara resten av gruppen kommentera vad de anser om mina kommentarer så jag kan fixa till allt och skicka det till Johanna som ska fixa innehållsförteckningen. Jag ser slutet på tunneln.

Denna veckan verkar bli oväntat bra ändå! Lite stressigt vissa stunder men projektarbetet blir färdigt idag, sen ska en annan grupps arbete läsas igenom och opponeras på. Sen är det inga mer skolgrejer! Förutom redovisningen men jag vet ju redan allt jag ska säga så det behöver inte föreberedas. Fantastiskt. Vad ska jag göra med all tiiid? Haha. Tur att Sara kommer och håller mig sällskap imon tills på fredag. Haha. Och Jocke, som jag inte sett sen förra året ;)

Nu känner jag mig glad :) Ska fira det med lite nya avsnitt av Scrubs. Eller ja, så många jag hinner tills gruppen svarat och det är dags att plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0