TÅÅG

Köpte en skvallertidning för första gången på vääldigt länge och den har hållt mig sysselsatt nästan hela tågresan. Satte igång datorn för att jag tänkte ladda mobilen genom den men det funkade ju inte med datasladden, har grymt för mig att den brukar ladda när man har i den men neej. Men nu är jag snaart framme så det gör inget om mobilen dör.

Hann ju lämna studieförsäkran till csn, så snart rullar pengarna in :D Blir konstigt att få pengar i mitten av månaden och sen i slutet. Men jag klagar inte, ohno!

Ska bli så sköönt att komma hem. Ska inventera kylskåp och frys, se vad som ska slängas och om något behöver handlas inför de sista dagarna. Får ju Sara på besök några dagar också :)

NE nu har ju datorn varit igång utan laddare i knappt 20 minuter och den är på väg att dö. Sjukt dålig dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0