Soppåsar

Känner att jag bloggar mkt idag, förlåt Monk :P

Har torkat rent spisen, diskbänken och stänkskyddet ovanför spisen! Har dessutom vart duktig och vattnat blommorna som va lite torra eftersom de inte fått vatten sen 17:e dec. Haha.

Har också packat ner nästan alla kläder. Är uppe i 5 knökfulla soppåsar med bara kläder.. Har bara kvar de kläder som jag hade med mig upp. Har ju hela resväskan kvar med kläder på Ängabo. Haha. Allt som allt hade det nog blivit minst 6 påsar.. Ändå tyckte jag att jag rensade nyss? Jaja. Beställde ju nya kläder idag också.. Men det va faktiskt mest byxor. Nya STOORA MYSBYXOR :D Och sommarbyxor. Och två klänningar. Och linnebyxor. Och kuddfodral. Längtar inte efter att betala den räkningen.

Nu har jag ju faktiskt resten av kvällen fri?? :O Känns riktigt skumt att inte ha flera kapitel som ska läsas, något som ska skrivas eller något som ska kollas upp. Är det såhär det känns att ha fritid? Haha. Nu har jag lust att greja med mina fotoalbum, men dem är ju nerpackade. Multimediaboxen är också nerpackad så någon rolig film kan jag ju inte se heller.. Men det kommer många lediga eftermiddagar och kvällar :) Mellan seminarieuppgifterna vill säga.. Helt fria från skolarbete blir vi inte under praktiken, varför ska vi ha det så bra?

Tror jag ska fortsätta med att packa ner gardiner, lakan, filtar, badkläder (insåg att jag är lite lik mina kära vän Monica som har överdrivet mkt badkläder!). Har inte tagit ner tavlorna heller. Bovärden vill ju säkert räkna hål i väggarna så det är väl bäst att ta ner dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0