Självklart

Det va för bra för att var sant. Sist jag skulle skriva ut en hemtenta i detta hus gick det åt skogen och funkade inte förrän 12.30 och maxi stänger 22 (måste ha poststämpel, den kan inte bara läggas i brevlådan..). Nu mejlade jag tentan till mig själv, gick upp till familjens dator och öppnade dokumenten som skulle skrivas ut, skrivaren reagerade med en gång och började skriva ut. Jag kände ett lyckorus, som dog lika snabbt. Det ploppade upp en sida som meddelade att färgen snart är slut i skrivaren. Jag lyckades få ut en sida med färg, de andra 7 är bara gråa. WTF?
Messade karln i huset och bad honom köpa med bläckpatron hem efter jobbet. Har dock inte fått något svar. Men om han inte gör det så får jag väl gå till grannen eller åka till biblioteket och skriva ut..

Har iaf både gjort flyttanmälan och adressändrat nu. Fast om jag hade adressändrat först hade jag insett att jag inte behövde flyttanmäla eftersom de skickar hem en förifylld blankett som ska skickas till skatteverket. Men den kan jag ju bara skita i då? Vem vet.

Det är bara elen som ska fixas, men näsan är igentäppt och halsen är inte okej så det är inte så lätt att prata i telefon märkte jag förut. Tar det på måndag? Får seee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0