Rastlös

Det är så underbaart att inte göra något, sitta/ligga i soffan och slappa. Men, jag blir så rastlös. Missar hälften av alla avsnitt eftersom jag sitter med datorn i knäet. Kan inte ens kolla på de avsnitt jag verkligen vill se.. Wierd.

Pratade med mamma i 35 minuter i hemtelefonen. Kändes skumt att inte prata i mobilen. Helt plötsligt kände jag mig så vuxen. Imon fyller mamsen år, ska bli så roligt att se om hon blir glad över presenterna jag köpt :) Dock är hon trotsig och struntar i kalas så efter att jag vart i stan ska hon hämta mig, köpa mat någonstans och sen åka till ishallen och se A-lagsmatchen. Så firar vi mors födelsedag i år. Plus mat och bowling på lördag såklart. Hon kommer inte undan!

Jag vill sova. Stickning och sova är det bästa just nu. Förutom allt annat underbart i livet. Vad äckligt glad jag är, gillart inte riktigt.. Haha. Igår somnade jag som en stock och sov HELA natten, vaknade inte ens för att gå på toa! Fantastiskt :D



Kommentarer
Postat av: anna

ah ne okej i get it :D haha :D

2010-01-26 @ 21:51:33
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0