NOG

Jag hade rätt, helt meningslöst att gå och lägga sig. Enda beviset jag har på att jag faktiskt sov är att jag kommer ihåg att jag drömt. Drömmen va väldigt ljuvlig må jag säga men natten va hemsk. Vet inte om det beror på luftmadrassen eller mig. Jag sover ju bättre i den vanliga sängen men jag vaknar ju mycket där också. Men i natt kan jag inte ha sovit mkt. Vid 10 gick jag och la mig i mammas säng och satte på bäddvärmaren, sov till två. Ljuvligt var det, även om jag vaknade till och från. VAD är det som stör mig?

Pratade nyss med jobbet. De asen ska ju vara så duktiga och göra sin timbank så flitigt nu i januari så nu tog de min sista arbetsdag. Men jag får ändå några timmar, ska åka till sahlgrenska igen med samma vårdtagare som ska på återbesök. Skönt att jobba utan att behöva jobba som sagt.

Hemtentan går framåt. Den är EXTREMT tråkig bara. Men det är bara att få det gjort. Har ju inget bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0