Mojs.

Nu känner jag att jag är hemma och att jag bor här!! Den mörkbruna färgen är skitsnygg nu på kvällen, på dagen va den dock väldigt 70-talsbrun och inte så mörk. Men jag är glad ändååå, det är inte grått!

Niclas hade ställt tillbaka alla möbler, tagit fram TV:n, ordnat suffkuddarna, bäddat sängen, ställt tillbaka skrivbord + dator och torkat av golv. Fantastisk insats av herr Andersson! Jag fick upp lite tyg idag också så nu är vardagsrummet avskilt från sovrummet. Dock är det bruna tyget inte uppe men det blir förhoppningsvis sytt i veckan.

Det är så otacksamt att greja i klädkammaren, så fort man stänger dörren så syns det ju inte att man gjort något! Men det blir trevligare när man öppnar.. Har fortfarande inte orkat packa upp alla kläder. Vet inte hur jag ska ha dem, tror jag behöver en klädstång till. Får diskutera detta med Hammarstrand imon..

Har för första gången använt diskmaskinen, nu är den igång för andra gången. Fantastiskt. Eller ja, allt blev ju inte rent men det mesta! Skönt att slippa diskberg och ryggsmärta.

Eftermiddagen spenderades med Maria, det blev en sväng till ÖB och Maxi. Sen har vi försökt få igång bredbandet på den stationära datorn som nu är frisk, eller ja, typ. Men det gick inte så bra, ett annat trådlöst nätverk stör och det går inte att koppla ifrån.. Gillar inte XP. Nu har jag laddat ner mängder av serieavsnitt i superfart medan Maria sköter musiken, dvs byter frenetiskt :P Stackars grannar. Hoho.

Längtar lite efter praktiken, vill sticka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0