Matpaus

Ibland blir övergången mellan uppgifterna inte så smidigt, oftast tar det helt stopp. Speciellt när man har en kopierad bok utan innehållsförteckning.. Men nu har jag iaf hittat rätt kapitel och ska bara börja läsa och få grepp om vad det är jag ska skriva.. Not funny. Not at all.

Tänker mest på min önskelista på Ellos som är alldeles för dyr trots att jag inte tagit med allt jag ville ha och tagit bort en del.. Funderar på att beställa ett skåp som man har under handfatet, får ju inte plats med några saker annars typ. Men det är nog bäst att avvakta med det tills jag sett den nya lägenheten igen..

Nu ska jag köra igång med plugget igen. Vill ha det färdigt nuu. Kom dessutom på att jag inte gjort färdigt kompletteringen till förra seminariet jag inte va på. Så nu gäller det att öka tempot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0