Målat

Niclas har målat färdigt och vi ska snart gå hem till mig och se hur det blivit :D Spännande, det pirrar i min mage! Jag tror det kommer vara skitsnyggt :)

Ska bli så härligt att kunna ställa in grejer i hyllorna och bli av med alla lådor överallt. Sen är det bara en tur till IKEA som fattas, det verkar något småsvår att få ihop. Men jag har en plaaan, som vanligt. Jag har bara inte berättat för någon av de inblandade än. Men allt inom sin tid..

Ska även bli spännande att se om Telia-gubben verkligen fick bredbandet att fungera i fredags eller om något mer/annat krånglar nu. Bäst att vara pessimist, man blir ju så glad när man motbevisas. Bra filosofi.

Snaart ska vi väcka Jacoby, klä på båda barnen och sen ska vi gååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0