Magsjuka

Halva gruppen ligger hemma i magsjuka så det blir att plugga hemifrån idag. Hur vi ska få ihop en slutdiskussion genom sms- och mejlkontakt vet jag inte. Kan bli spännande! Eller ren katastrof.

Poletten har ramlat ner. En trevlig kvinna på vattenfall informerade mig om att jag kan ha avtal hos dem men att jag måste registrera mig och betala nätavgift hos Alingsås energi, kunde inte hon på eon informerat om det igår så jag bara kunde flyttat med det? Och sluppit bli stressad, förvirrad och irriterad. Men detta blir ju bättre och billigare eftersom vattenfall inte har några fasta avgifter, vilka är rätt höga hos eon. Undra hur mkt elnätsavgifter är hos Alingsås energi? Kanske skulle frågat det..

Nu kommer väl snart bovärden, hoppas jag inte skrämmer ihjäl henne när hon märker att någon är hemma. Haha. Är lite nervös inför att höra vad hon har att säga. Jag vet att jag inte förstört lägenheten på något sätt så men hon kanske uppmärksammar något som jag inte tänkt på.. Bara jag slipper betala en hög kostnad för oljefläckarna på sovrumsväggen är jag nöjd..

Sen ska jag ringa vattenfall igen och teckna avtal. Awsome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0