Lugnet före stormen?

Allt känns för bra. Allt känns hända för enkelt. Vad kommer ske härnäst? Känns som att något jobbigt komm inträffa. Kanske inte men när livet känns perfekt brukar något snabbt förändra den känslan.

Gårdagen var stressig men kanon. Praktiken flyter på och jag lär mig nya saker om stickningen och börjar bli skitbra :D Lagade mat till familjen som kom på besök och även dem tyckte väggarna blev väldigt bra :) Senare kom annat besök och det blev filmkväll och mys :)

Idag lärde jag mig hur man påbörjar och avslutar stickningen. Jag fick så mkt beröm och applåder, haha. Underbara människor. Så nu har jag gett mig på en ny halsduk, med dubbla garn och den kommer bli kanon :D Nu när jag vet hur man gör så ska jag köpa garn och stickor, kanske blir imon om jag ändå ska till biblioteket och lämna böcker. Alla är så gulliga och vill lära mig flera varianter av stickningen. Va hos Maj & John förut, Anders föräldrar, och Majsan är grym på att sticka och hon ska lära mig någon kväll, kommer inte ihåg vad det hette men typ aviga och räta, sen ska Marie lära mig moss-stickning :D Stora planer här. Majsan ska sy det bruna tyget, hon är så snabb så jag ska hämta det redan imon! Härligt.

Idag kom ju även lönen så nu ska räkningar betalas och så ska vi se hur budgeten ser ut.. Igen.

Kvällen kommer nog spenderas framför TV:n, har inte slappnat av på över en vecka så det är väl dags att njuta av lite egentid. Passar perfekt idag då det kommit ut massa nya avsnitt av de serier jag följer :D

Kommentarer
Postat av: anna

killen alltså ? :) vart praktiserar du ? stickning ?

2010-01-26 @ 18:48:09
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: anna

när får man veta vem detta är då ? :D



aha är det typ folk med problem som kommer då ? eller bara sånna med för mycket fritid ? okej ja de är klart vore ju trist att bara sitta där :)

2010-01-26 @ 21:21:50
URL: http://annakrantz.blogg.se/
Postat av: anna

men vafan var inte så hemlighetsfull jag öppnade ju upp mig helt om din granne ;) haha



aha okej vad trevligt , intervjun kändes bra men de var många sökande o spec sånna som gått reseledarkurs o så , vi får se :)

2010-01-26 @ 21:40:49
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0