Loong

Vi gick och la oss alldeles för seeent. Hamnade i ett djupt samtal, när jag och Sara väl la oss i sängen började vi prata om allt och inget och så gick en timma till. Blev väl 4 timmars sömn.. Va rätt svårt att hänga med i redovisningarna men det gick som vanligt, inte så bra.

Vi åkte hem, käkade mat, jag gjorde en powerpoint-presentation till imon och sen blev det en powernap. Mkt power här. Men det hjälper aldrig att vila. Vi ställde klockan på 16.45 men jag har fortfarande inte piggnat till.

Om 5 minuter ska vi gå till bussen och möta upp de andra i stan och sätta oss på någon pub. Sista gången vi hittar på något på väldigt länge. Wierd. Alla är dock grymt trötta idag så vi får väl se hur det blir. Kan bli trist men jag har en känsla av att det blir som igår, väldigt mkt flum och asgarv. Vore skönt!

Imon är sista skoldagen! Är fortfarande inte nervös inför redovisningen, vill bara ha det överstökat. Ska bli så skönt! Sen blir det att åka hem, där Maria och mamma är i full gång med den sista packningen ;) Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0