Klassiker

Det blir bara den klassiska uppdateringen av dagens händelser känner jag.. Men jag skriver ju som sagt inte för andras utan min egen skull. Tänkte faktiskt på det när jag gick till Monk & Niclas från praktiken, det blir ofta mkt gnäll i bloggen? Känns så, här tas irritationen ut.

Men det är inte så mkt att gnälla över idag! Trött som satan men det är mest skönt att vara trött och redo att somna såhär tidigt. Annars har dagen vart kanon. Det är lite segt på praktiken ibland, är inte van vid det arbetssättet utan är van vid konstant stress och känslan av att det aldrig tar slut. Men idag var det roligt, lärde mig skära i glas och dekorera med det, ska bli kul att se resultatet när det varit i ugnen :) Sen lärde jag mig att sticka. Jag svor och skrattade om vartannat. Ska se hur det går imon! Men då är inte experten Marie där som kan hjälpa mig när jag tabbar mig så vi får se hur långvarigt det blir.. Får vänta tills nästa vecka med att lära mig hur man påbörjar så jag kan börja med det hemma sen. Är verkligen en kanonbra avslappningsgrej för en som jag som har svårt för att bara vara ibland och måste ha något att pilla med.

Sen va det ju inte tråkigt att träffa Monk, Niclas, Jacob och Wilma. Kan inte minnas att Jacoby vart så liten men Monk säger att han va det så jag får väl tro henne. Vi käkade middag hos dem, busade med Jacob och myste med Wilma en stund innan vi åkte hem till mig. Denna veckan kommer bli KANON. Imon ska Anders fixa klädkammaren, på torsdag ska jag och Niclas fixa färg och alla tillbehör så han kan börja fixa, vilket han ska göra hela helgen så jag ska hänga med Monk och barnen :) Mys. Passar perfekt. Känner att jag har ont om tid för allt just nu, så det ska bli skönt att vara hemma hos dem och slappna av lite.

Nu ska vi inte göra detta till ett superlångt inlägg för jag vill inget annat än sova. Och sova gör jag plötsligt väldigt bra. Eller ja, Maria och mamma uppmärksammade mig på att jag går upp på toa fler gånger än jag minns så jag sover nog inte så bra ändå, vilket förklarar tröttheten men ändå. Jag har ju iaf inte vaknat såpass mkt att jag kommer ihåg det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0